Tuesday 7 February 2012

Pengganti Yang Lama...

Haloha..

Korang mesti tahu kan kenapa dang sudah lama tidak update Mr.Bibi.. Jika sesiapa yang terlepas cerita, meh dang ingatkan kembali.. Ni semua gara-gara charger laptop dang rosak.. Fius dah terbakar.. hoho.. Betapa ganasnya dang guna.. Pembetulan di sini, bukan ganas tetapi terlepas pandang cara-cara yang betul untuk menggulung wayar tu.. Padahnya, dang la yang dapat.. kuikuikui.. Jadi, kepada sesiapa yang main gulung je charger laptop tu, beringatlah ye.. gulung elok2.. Nanti RM80 terbang dengan sia-sia je.. hohoho

Itulah harga yang perlu dang bayar untuk mendapatkan kembali charger.. Dang ingat nak beli dekat Low Yat tapi time tu TBC ( Tahun Baru Cina ), so harapan nak ke sana terpaksa dibatalkan.. Kedai memang tak buka la kan.. Jadi, destinasi yang dituju ialah ke The Mines... Memang "ONG..." orang cakap, time tu ada 1 kedai je buka.. Yang menjual kelengkapan laptop ni, apa lagi, terus serbu la kan.. Harga dah tak menjadi taruhan yang penting barang dalam genggaman dang.. hihihihi... Dengan terbangnya, RM80 charger baru menjadi milik dang.. 


Walaupun dah ada yang baru, charger lama dang tetap tidak lupakan.. Disebabkan SI DIA mahir dalam memperbaiki hal-hal yang berkaitan dengan wayar dan sebagainya, jadi SI DIA telah menghulurkan bantuan dengan kerelaannya.. Bukan dang paksa taw.. hihihi.. Malam tu juga, charger lama dapat digunakan.. huhuhu.. 

Pape pun terima kasih dang ucapkan kepada SI DIA kerana sudi menemani dang dan memperbaiki charger laptop.. 

Sayang Awak !!!! :)


peace ;p

6 comments:

Hafizin Jamil said...

ada si dia yang mahir bab wayar2 ni ye...hahaha

HazafaRazeif said...

OH...Patut la lama x nmpak...ecece...ada orang teman pulak...hahaha...paka-sarawak???hhehhe

Dang Intan Duka said...

H.J:

tu la..
untung la kan.. hehehhe
bab wayar je...


peace

Dang Intan Duka said...

HazafaRazeif:

kena la teman...
xkan nk g sorang2..
hehheehe
paka-sarawak??
tu sendri2 ma...hahha



peace

$yazuani said...

hahaha...aku punya pon baru beli baru...hehe

Dang Intan Duka said...

syazuani:

heheeh
yeke??
wah... ada geng mcm ni..



peace