Monday 7 November 2011

Tiada Istilah Cuti.. Fullstop !!!

Haloha..


Risau bila memikirkan perkara yang belum diselesaikan lagi.. Minggu hadapan, kurang dari seminggu ( 16-18nov 2011 ) sahaja lagi 1 lawatan akan berlangsung.. Namun, syarikat yang akan dilawati masih lagi kabur. Buat masa ni, hanya 2 syarikat sahaja yang memberikan kerjasama dalam trip ni. Yang lain ?? Hurm.. hanya boleh mengeluh je.. huhu.. Jika ada masalah dalam lawatan ni, bukan sahaja akan memberikan kesan pada nama baik batch dang tapi juga pada markah seluruh team.. 

Sampai ke hari ni feedback yang diterima semuanya menghampakan. Trip kali ni akan diadakan di Melaka.. Yup tempat dang sendiri..Walaubagaimanapun, sangat susah bagi dang untuk memberikan perkilangan yang ada di sekitar sini. Dang ni nama je duduk melaka yer tapi dah namanya duduk memang stay in dekat rumah je la. Lagi pun semua kenalan dang ada di KL, jd dekat melaka ni tak ada link sangat. Ayoyo..

Dalam minggu bercuti ni, alang-alang ada di melaka, dang akan roger mana-mana syarikat yang dang tahu untuk menyelamatkan trip kelas kali ni. Lagi pun dang kena tebus sesuatu dengan pensyarah dang, Encik Arif.. huhu.. Dia pun dah amanahkan kepada dang before balik aritu.. Mood cuti pun dah tak macam cuti.. tetap kena menguruskan tugasan. 

Esok, hari bekerja dah bermula. Hope sangat syarikat yang dang akan hubungi sebagai backup diterima dengan baik. Selain tu, dang ni pun tunggu masa je PR trip dang roger dang untuk gerak ke syarikat yang lain.  Tapi sampai sekarang tak ada plak tanda-tandanya.. Makin risau macam ni..

Good Luck !!!! 
untuk dang dan semuanya..

Dalam fikiran mula berlegar-legar mencari puncanya jadi begini,

Adakah ini masalah lambat bertindak untuk mengetahui status setiap syarikat yang dipilih ???
ATAU
masalah sikap sambil lewa dalam sesuatu tugasan dalam sesetengah golongan ???




peace ;p

2 comments:

Domu-kon said...

shirah percayakan kamu kak did..kita pernah berada dalam situasi yg lebih teruk kan kan?..chayok2...i know you well..you can do it! wishing u bez of luck..aminn

Dang Intan Duka said...

domu-kon:

thanks syrah..
xtaw k.did nak luahkan kat sape..
jd kat sinilah k.did luahkan..
huhu

semoga apa yg didoakan menjadi la yer..


peace