Thursday, 26 May 2011

Selamat Tiba..

Hye semua... :)

dang juz nak gtaw yang dang dah selamat sampai ke Kuala Lumpur.. :) sampai je memang tercenggang2 la dang kat TBS.. korang taw TBS tu apa?? TBS stand for Terminal Bersepadu Selatan.. kat Cheras je.. jadi, nak taw apa yang ada kat TBS, tunggu la entry selanjutnya ok?? :)

skang ni dang berada di Shah Alam.. sementara tunggu abang aben wat keja, sempat la dang mengupdate sekejap blog tersayang ni..

itu pun just nak bg taw korang yang dang dah selamat tiba.. :)

ok la, nak out skng.. nnti dang akan sambung lagi k..


peace :)

4 comments:

Nenek Fasola said...

jemput singgah blog nenek http://penglipurlarafasola.blogspot.com kalau nk follow pun buleh! hehe ;D

dylla fadzil 小草莓 said...

hye awak :)

dang intan duka said...

nenek fasola:

baeknenek..hoho
insyaallah.. :)

dang intan duka said...

dylla fadzil:

hye dylla.. :p