Friday, 16 March 2012

Muncul Kembali..

Haloha...

Selamat Kembali ke Dungun.. 
Itulah perkara pertama yang dang lakukan untuk awal bulan Mac ni.. Apa lagi, untuk memulakan pengajian di dalam semester baru.. Dah puas bercuti, maka hidup perlulah kembali ke alam pengajian.. Semester ini, dang teruskan sebagai pelajar Part 4 plak.. Dah makin dekat nak habis belajar ni..hihihi.. Hurm... Dah nak masuk 2 minggu di sini, barulah dang dapat mengupdate Mr.Bibi.. 

Dulu, kalau semester lepas, semua tugasan yang diberikan akan dihantar pada akhir-akhir semester.. itu pun disebabkan lecture nak tapi untuk semester ni, selepas cuti mid-term dah kena hantar.. Masa pun tak lama je lagi, lebih kurang 2 minggu dari sekarang.. Adoi.. Tersusun dengan kemas semua tugasan yang perlu dihantar.. Jadi itulah sebab utama mengapa dan kenapa dang jarang sekali mengupdate Mr.Bibi dang.. Sekarang bukan macam semester-semester yang lepas, kali ni dang perlu lebih fokus.. Ini untuk menjaga keputusan dan dang perlu tingkatkan lagi.. Usaha tu kena ada.. Betul tak ???

Jadi, kepada rakan-rakan blogger dang.. Korang jangan fikir dang malas untuk menceriakan dunia blogging ni taw.. Hobi tu tetap sentiasa di hati cuma sekarang ni dang kena kurangkan sikit aktivitinya.. 
Tapi blogwalking, dang tetap teruskan.. hihihi

So, dang harapkan korang terus support dang, ok ??? 
Semoga kita semua makin maju dalam kehidupan masing-masing.. hihihi

Sempat jugak dang curi masa untuk bersama dengan SI DIA.. :)
Terima Kasih.. hihihi


peace :)

2 comments:

steffany daph said...

chaiyok2. :D go go go. btol2, usaha kena ada. wish u luck in anything!

Dang Intan Duka said...

steffany daph:

thanks..
hope we can run together..hehhe



peace