Sunday, 4 November 2012

I'm Back !!!!!!

Haloha...

Alhamdullilah.. Selamat jugak dang sampai ke Dungun.. Macam biasa, 6++ petang baru terpacak kat perhentian bas.. huahua.. Kali ni ada satu perasaan lain.. Kali ni dang sangat excited nak balik dungun.. Pelik !!! Hurm.. Bukan sahaja korang pelik, dang ni apatah lagi.. Kali ni dang balik berdua.. Secara tak sengaja berjumpa dengan classmate dang, Zila.. Dia orang melaka jugak.. Dah 1 bas, jadi senang la sikit nak bual-bual sementara tunggu bas.. hohoho

Kalau sebelum-sebelum ni, memang berat hati nak balik ke sini, tapi kali ni rasa lain plak.. Adoi.. Kenapa ek ??? Dang rasa mesti dang tak sabar nak habiskan semester ni.. Tu yang kena semangat.. Sebab lepas cuti ni setiap minggu ada sahaja aktiviti yang dang akan terlibat.. Macam-macam.. Memang tak sabar turun program.. Dang kan dari dulu hidup berprogram.. Jadi, bila terlibat tu, rasa happy sangat..

Macam manalah keluarga angkat dang nanti ek ??? @_@


peace ;p

2 comments:

steffany daph said...

:D kami di sini dah cuti. deng dah ke? hehe.. apa2 pon wish u luck in any program.

Dang Intan Duka said...

steffany daph:

lambat lagi cuti.. bulan 1 nanti bru merasa cuti.. hoho
ok,thanks 4 ur wish.. :D


peace