Friday, 17 February 2012

ASAM GARAM DALAM PERHUBUNGAN...

Haloha...


Setiap perhubungan memerlukan sikap toleransi antara satu sama lain... Terus terang penting untuk mengekalkan sesuatu hubungan itu.. Begitulah yang dilakukan dan diamalkan di dalam menjaga hubungan dang bersama Si Dia.. Jika ada rasa kurang enak, dang akan berterus terang kepada Si Dia untuk mendapatkan kepastian yang sewajarnya... Walaupun hubungan kami masih muda, tetapi dalam sudut hati dang yang kecil ini berharap biarlah ia kekal selamanya... 

Korang berani berterus terang terhadap pasangan tak.. ??? 
Ramai di antara pasangan hari ini susah untuk berbincang di antara mereka.. 
Ini disebabkan ego, cepat marah, susah untuk menerima kritikkan dan juga perasaan dan fikiran yang bercelaru disebabkan anasir-anasir luar (lebih percaya cakap orang luar)...

 Bukan apa, dang tertarik untuk membuat entry ini selepas dang menonton rancangan Wanita Hari Ini tadi... Jadi, dang tetiba terfikir... hurm... Dang pun tak mahir dalam bab-bab macam ni tapi kepada pasangan yang sudah lama bersama, semoga hubungan korang berkekalan hingga ke akhir hayat... hihihi



p/s: 
Ramai kawan-kawan dah bertunang.. 
Bila lagi ek turn dang ??? 
kuikuikui



peace ;p

10 comments:

haslinda said...

Ramai kawan yang da kawen and da ada anak pn...
kita bila lagi???
tunggu org masuk minang laaaa...
hehehe :)

Dang Intan Duka said...

haslinda:

tu kita tgu n lihat je la kan..hehhehe



peace

H.J said...

kalau aku dapat awek..aku nak terus terang semuanya..haha

wanabee said...

hoho..nasib guwa dgn dia ..terus terang...
kalau boleh semua benda nak bgitahu...kadang2 benda yg boleh naik kan darah pun nak dibgitahu ..mcm ada orang nak try tackle lah...ada org yg cuba goda2 lah.... jujur sgt masing2 tu padahnya...hahahaha...
tapi tak jadi nak marah ..sebab rasa syukur jugak daripada dia diam..byk rahsia..tu lagi bahayaaa XD wakakaka

Brown girl said...

umur da nak 22. tak kawin2 lagi. bila la jodoh kita ni nak datang masuk minang kan ? hahaha

Cikgu Ma said...

berangan nak bertunang juga nih..hehe..

datang follow =)

Dang Intan Duka said...

HJ:

wah..itu memg terbaik..
tp kena gak ada rahsianya, kalau sume rahsia bg taw xda gak kejutan utk si dia..hehhe


peace

Dang Intan Duka said...

wanabee:

ada sbb si dia terus terang mcm tu..
sbb nak uji, wanabee ni tc atau akan wat dek je ngn dia..
kalau tc, bermakna dia taw wanabee care dia..hehhe
takut dia hilanglah katakan..


peace

Dang Intan Duka said...

brown girl:

sabar..
ada jodoh tak ke mana..hehhe

peace

Dang Intan Duka said...

cikgu ma:

hehehe
wah..nanti jgn lupa jemput kendurinya..hehhe

thnks sbb dtg flw..


peace