Friday, 10 February 2012

TERUKIR DI BINTANG Bersama Kamu...

Haloha...

Setiap perkara yang berlaku pasti akan meninggalkan satu memori yang terindah yang tidak dapat dilupakan.. Pertama kali melaluinya, dang merasakan sesuatu yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata untuk perasaan yang gembira ini.. Apabila kita selesa dengan seseorang itu, kita akan menjadi diri sendiri.. :)


Khas untuk SI DIA....

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan... Kamu...

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu...



SI DIA, Cinta Hati Dang.. 
Walau jauh dimata, tapi sentiasa ingat di dalam hati dan 
sentiasa mendoakan yang terbaik untuk perhubungan ini.. 
Insyaallah..



peace ;p

13 comments:

Marya Hana said...

amboi ! (:

moga bahgie ye dayah anak berokku..

HazafaRazeif said...

fewwwiiiittt...heheheh...mcm pinang di belah 2....hahaha....semoga bahagia la no...

H.J said...

haha..khas untuk sidia ni..tak leh baca

DOMU-KON said...

betul ke? yang lelaki tu? ohmegeh..kak did.. tak tahu pun..hehhe

nurul @ eton said...

knp lain je kekasih kamu nie saya tgk?? hum... mcm bukan yang pernh jumpa.. jumpa muka lain... hoho... knp laa xambik gmbr muka berdua... nk tgk sikit... alohaaaaa.... ;)

Dang Intan Duka said...

marya hana:

thanks mak beruk..
hope mcm tu la..
hihihi



peace

Dang Intan Duka said...

hazafarazeif:

hahhahaha..
doa2 kan la yg baik2 je ye..
mana taw doa paq makbul..
hihihi


peace

Dang Intan Duka said...

HJ:

hehheeh..
mana ada..
bleh ke berkongsikan perkara yg bahagia..
hihihihi


peace

Dang Intan Duka said...

Domu-kon:

yup..
itulah orgnya..
hihihi..
jgn tak percaya.. :D
ni pun baru je perkenalkan kpd semua..



peace

Dang Intan Duka said...

nurul @ eton:

lain?? memang tepat sekali..
hehehhehe
ni nmpak matang lagi..hihihi
btl x??
gambar berdua?? ooppppssss!!!!



peace

H.J said...

sidia ni tak merokok eh kak dang??hehe..tahniah le..

Dang Intan Duka said...

HJ:

alhmdlh....thanks..
bukan seorang perokok.. lg pun Si DIA ni alah pd asap.. :)



peace

nurul said...

sweet ^_^
gd luck 4 the next step