Monday, 9 April 2012

Dunia Baru...

Haloha...

Hari ini, 9 April 2012 adalah hari yang amat penting bagi Si Dia.. Hari ini bermulalah episod baru hidup Si Dia bergelar seorang pelajar.. hihihi.. Mesti dia cuak kan ?? hihihi.. Lepas sahaja dang habis kelas, dang terus hubungi Dia bertanyakan keadaan hari pertama di kolej.. Dia menyatakan hari ini taklimat sahaja.. Esok bermulalah sesi perkenalan bersama senior.. Itu pun kalau dang tak silap la kan..

Hajat Dia untuk menyambung pelajaran membuatkan dang sangat gembira.. Bukan apa, dalam umur yang masih muda ni, lebih baik kita menimba ilmu.. Pada masa yang sama, semangat Dia berkobar-kobar untuk belajar balik kerana nak menaikkan taraf hidup dia.. Mana tak nya, sebelum ni Dia bekerja.. Jadi, bila semua orang belajar, termasuklah Dia tengok dang belajar maka hajat terpendam akhirnya muncul semula... Dang memang nak sangat tengok Dia belajar.. Dan impian ini membuatkan dang rasa bersyukur.. :)

Dang doakan semoga Dia berjaya menghadapi segala cabaran dalam dunia baru ini..
Semoga berjaya..


peace ;p

6 comments:

Maslan Hasim said...

amin... hehe

dwaty said...

mestilah seronok bila ada yang support kan...

Dang Intan Duka said...

maslan hashim:

hehhehehe
blaja elok2 taw.. :D


peace

Dang Intan Duka said...

dwaty:

btul3....
semangat tu makin membara..hehe


peace

Maslan Hasim said...

tQ... sayang

Dang Intan Duka said...

maslan hasim:

ur welcome..
hihihi

peace