Tuesday 10 April 2012

Nak Tu.. Nak Ni.. Semua Nak..!!!

Haloha...

Kalau perempuan nampak benda yang cantik, mesti perasaan membuak-buak nak kan benda tu.. Macam tu jugalah yang terjadi dekat dang... Itu memang tak dapat dinafikan lagi.. Sejak akhir-akhir ni, dang dah terjebak dalam jual beli online.. Dulu bukan main takut lagi nak beli secara online, tapi sekarang pantang nampak benda yang dah berkenan di hati, memang pantang.. Terus je isi borang... Dah tak fikir lain dah.. Yang penting benda yang dang idamkan menjadi milik dang.. hehhehehe.. 

Masuk kali ni dah kali ke-3 dang beli secara online.. Tadi, baru sahaja teman dang membuat pembayaran untuk tempahan dang.. Bila dapat tahu dah selesai pembayaran, hati dah berbunga-bunga... Senyum lebar sampai ke telinga la katakan.. hihihi.. 

Setakat ni, alhamdullilah.. Kepada pihak yang dang berurusan, semuanya menepati janji dan barang pun sampai dalam keadaan yang baik.. Kena tipu tak ada la plak terjadi.. Minta dijauhkan.. huhuhu

Barang yang sudah menjadi hak milik dang ialah 

v
v
v
v
v
v
v




Barang yang masih menanti dengan sabar ialah

v
v
v
v
v
v
v



Setakat ni, barang ni lah yang menjadi koleksi dang... hihihihi..
Kalau korang nak cuci-cuci mata, bolehlah ke


1 untuk pakaian dan 1 lagi untuk beg-beg yang pastinya korang tak kan menyesal untuk membeli.. hihihi.. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk mencari barang yang diminati..
Tapi, dang nak berpesan.. Berbelanjalah dengan cermat.. hihihi


peace ;p



2 comments:

Maslan Hasim said...

wah3... shopping on9 ye..

Dang Intan Duka said...

maslan hasim:

hehehhehe
ala..
sekali sekala..hihi



peace