Wednesday, 24 August 2011

Utusan Raya..

Haloha..

Alamak !!! Dah pukul 12 lebih sekarang ni... Rasanya tak terlewat lagi ni nak pergi pejabat pos.. Walaupun ramai orang ke, atau kena beratur sampai luar pejabat pun, dang tak kisah.. Apa yang dirancang mesti kena wat gak.. Sempat atau tak je.. ??? huhuhu.. 

***** Beberapa jam kemudian...... *****

Fuhhh !!! Lega gila... hihi.. Nasib menyebelahi dang... Poskad raya yang dang kirimkan dekat mak, minta dipos dah settle.. Jadi, bolehlah malam ni dang tidur dengan aman.. Bukan apa, kalau lambat-lambat pos poskad, nanti poskad raya tu dah tak meriah.. Bak kata orang, feel tu dah kurang... hihihi.. 

Tahun ni, dang hanya hantar poskad je.. Tak banyak yang dikirim.. Itu pun ternampak kat pejabat pos, gara-gara asyik pos barang je bulan ni.. Sebabkan murah, ringkas dan cantik.. Lagi pun siap setem, senang la sikit kerjanya.. Jadi dang beli gak.. Memang rambang mata time-time macam ni.. 

Kepada rakan-rakan yang tak dapat poskad raya tu, janganlah marah atau terkecil hati taw.. Dang ni bukanlah kerja cop duit, jadi hanya termampu je... Bukan apa, nanti korang akan dapat mesej raya.. hihi.. Tunggu !!!! 


Salam Syawal....

peace ;p

4 comments:

Marya Hana said...

oi aku x dapat pon kan !

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Saya dah lama tak mengepos kad raya.. dan kalau dapatpun ucapan raya melalui sms. Kos setem pun dah meningkat sekali ganda... Tradisi mengirim kad ucapan hari raya masih lagi ada tapi rasanya makin berkurangan berbanding tahun2 sebelum ini..

Tapi ada juga dapat kad raya dari syarikat-syarikat tertentu yang mana saya pernah menjadi pelanggan mereka, terutamanya syarikat cermin mata...

Dan memandangkan saya juga menjalankan perniagaan, maka saya sedang merekacorak kad ucapan digital untuk syarikat saya dan syarikat kawan2 saya juga untuk kelab yang saya bernaung di dalamnya.. :-)

Dang Intan Duka said...

marya hana:

ko punya, aku anta melalui hp jer..
bajet xda ma..hihi..
thn depan lak..kena gilir-gilir..
hihi


peace

Dang Intan Duka said...

ahmad zaki:

waalaikummussalam..

btl3..
selain tu, syarikat dari insurans pun ada gak anta.. memang tak pernah miss.. tu jugak salah satu cara untuk promotion.. :)

ow..mcm tu..
so, good luck utk mereka design kad..
lepas ni bleh la hantar kat dang sekeping..
hihi


peace