Friday, 25 November 2011

Banyak yang tertangguh..

Haloha..


Aaaiiii... Hurm... Mengeluh je 24 jam... Buruk betul perangai.. hohoho.. Jangn jadi macam dang yer.. Sejak seminggu ni, sibuk + penat mengalahkan YB.. Bagi dang biar penat secara fizikal sebab boleh lagi tahan, ni penat otak.. Tu yang tak menahan.. Memang boleh colleps di buatnya.. 

Asignment banyak yang tak siap lagi.. Semua berderet untuk disiapkan dan due date tak lama lagi je ni.. Lepas tu, hutang dang kepada korang pun makin bertambah.. Perasan x?? Tahu takpe, banyak entry dang tertangguh sejak akhir-akhir ni.. Maaflah ye, ini semua terpaksa.. Tak dapat dang nak elakkan.. Nanti dang tunaikan janji-janji ni ye.. Korang terpaksalah tunggu sikit je masa lagi dengan kemunculan entry-entry dang ek..

Oklah, dang nak sambung wat kerja plak.. 
Nanti dang juga yang gelabah semacam je..hoho


peace ;p

5 comments:

HazafaRazeif said...

mentang dapat lepak dengan yb kemarin..hahahah

Dang Intan Duka said...

hazafarazeif:

taw xpe..
itu yg senyum kambing je..hahhaha


peace

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

DOMU-KON said...

take care kak did..bz pun jga dri tau

Dang Intan Duka said...

domu-kon:

alright syrah..
thanks..
doakan k.did sihat2 selalu.. :)



peace