Saturday, 12 November 2011

Sehari di AEON Jusco, Melaka..

Haloha..


11.11.11... 
Adalah hari yang memenatkan.. Kenapa ?? Sebabnya ialah dang berjimba dengan adik dang, Yon.. Saja jalan-jalan di AEON Jusco, Melaka. Dah seminggu terperap kat rumah jadi sebelum dang balik ke dungun, bolehlah hirup-hirup udara luar plak. Selain tu, dang nak beli belah sikit dalam perancangannya.. hihihi.. Dah lama tak cuci-cuci mata kan.. Jangan jeles yer Dibah... 

Sampai je kat sana, dang berpecah dengan Yon. Bukan apa, senang sikit dang nak jalan-jalan. Kalau Yon ikut membebel je dibuatnya. Biasalah kalau orang lelaki ikut perempuan beli barang.. Korang pun dapat bayangkan jugak kan ??? Dang terus meluru ke kedai Elianto.. Sebab itulah tujuan utama dang.. hihi.. Kat sini apa lagi, lipstik lah menjadi pilihan dang. Lagi pun semua produk kecantikan dang datangnya dari elianto. Dang serasi dengannya.. Korang pun cubalah.. Pasti memuaskan hati.. hoho.. Lepas tu, dang terjah plak ke kedai Topgirl.. Kat sini, dang usha skirt labuh plak.. Teringin nak pakai.. Belek punya belek, tup-tup berkenan 1 skirt ni.. Apa lagi, terus rembat.. hahha.. Lepas tu, blouse plak dang bedal.. Complete 1 pakaian.. Bukan joli sakan yer, tapi semua tu dalam budget dang.. Tak lebih tak kurang.. hahha..

Tepat pukul 420 petang, movie time.. Dang, Yon dan 2 orang kawan dia menonton wayang plak.. Pada mulanya nak tengok Immortal tapi tak jadi dan beralih ke The Adventure of TinTin..Best cerita TinTin ni.. Tak rugilah tengok.. Ingtkan orang betul, rupa-rupanya kartun.. memang lainlah kartun dia.. Gempak !!! Seterusnya, isi perut plak.. Lapar dah rasa.. Pizza menjadi pilihan..

Yon, adik dang...
Fie ( kawan Yon ) sebelah kiri dan adik Fie (Jihah) kanan ni..


Selesai makan, solat dan teruskan window shopping. hihihi.. Dang teruskan perjalanan dengan mencari tali pinggang plak.. hahha.. Ingatkan nak teman Si Jiha je, rupa-rupanya dang pun sangkut sekali nak beli tali pinggang.. hihihi.. 

Bila semua barang dah dapat, tibalah masa untuk balik plak.. Gerak beransur pulang pukul 940 malam macam tu. Bayangkan jalan-jalan selama tu.. Memang krem kaki semua.. hahha.. 

Ok lah, sekarang dang nak berehat plak... Pagi nanti nak balik dungun dah.. 
Mau rehatkan badan dan tidur.. hoho.. 
So, selamat malam semua.. Semoga mimpi indah..


peace ;p

6 comments:

amy syahirah said...

tinggal melaka yeaa . same2 . jusco melaka best =)

AdibahAzman said...

jeless :(

budak penjara said...

betul..aku x snggup ikut pompuan jenjalan..lagi2 shopping..haha

Dang Intan Duka said...

amy syahirah :

ow..yeke??
dekat la kita yer..hoho


peace

Dang Intan Duka said...

adibahazman:

hahhaha
jgn marah ar..
relaks udah..
hihi


peace

Dang Intan Duka said...

budak penjara:

hahha
itulah lelaki kan...
memang selalu mcm tu..
hihi


peace