Monday, 26 December 2011

Sampai Ke Destinasi Jugak Akhirnya..

Haloha..

Dalam hujan renyai-renyai yang membasahi muka bumi ni, dang dah selamat sampai ke destinasi dang iaitu DUNGUN.. Dalam perancangan, tiba sahaja dang di dungun, dang akan dijemput oleh Cinta Hati dang.. Tapi apa kan daya, kita hanya mampu merancang kan.. Cinta Hati dang ada kerja yang perlu dilunaskan.. Jadi tak dapatlah dang jumpa untuk hari ini.. huhuhu

Tepat pukul 6 lebih macam tu, dang dan eton selamat sampai di rumah... Banyak kerja perlu dibuat.. Selain dari buat kerja harian.. Jadi, sebelum tarikh final nak muncul, dang kenalah bersiap sedia dalam peperangan tu nanti.. Risau dalam hati bukan kepalang lagi ni.. hohoho..

Usaha... Usaha... Usaha..
Ada masa lagi ni nak pecut... hohoohoho..

Ok la, mau rehatkan diri dahulu.. 
Lama sangat duduk dalam bas, sampai sakit-sakit pinggang di buatnya..



peace ;p


6 comments:

haslinda said...

good luck dang!!! semoga berjaya dalam pertempuran!!! :)

~SaL IjOu~ said...

musim final exam ye skrg..best of luck!~ =)

Dang Intan Duka said...

haslinda:

thanks..
hope so.. :D


peace

Dang Intan Duka said...

Sal Ijou:

yup..
mcm tu la nmknya..
hoho
thnks.. :)


peace

DOMU-KON said...

kak did..jgn lupa mai tau..set 23 jan..

Dang Intan Duka said...

domu-kon:

insyaallah.. :D



peace