Tuesday, 27 December 2011

Up Sikit Dari Alongnya..

Haloha..


 Baru-baru ni, keputusan PMR dah keluar.. So, adik dang sorang tu sapa lagi kalau bukan DEEBA kan.. Dia dapat keputusan up sikit dari Along dia (Dang la..Sape lagi kakak dia..).. Dia dapat 
6A 2B
Alhamdullilah.. Itu setimpal dengan usaha dia.. Geng-geng gossip dia sumua dapat 8A.. Korang tengok.. Walaupun 24 jam asyik bergosip kalau jumpa, yang pasti pelajaran tetap di utamakan.. hihi

Dang ucapkan tahniah buat Deeba dan kawan-kawannya.. So,lepas ni kena fikirkan nak sambung mana plak.. Dalam perancangan Deeba nak masuk teknik, tapi dang tak berapa tahu sangat.. Sebab dang dulu ada sejarah silam di teknik dulu.. hahahha.. Malas nak ingat lagi.. 

Hadiah?? Sorry to say, NO... Tunggu along kerja dulu.. hahha.. 
Lepas tu, baru boleh tuntut.. hahha


peace ;p

2 comments:

AdibahAzman said...

terima kasih terima kasih haha

Dang Intan Duka said...

adibah azman:

sama-sama..


peace