Friday, 9 September 2011

Hasil karya Amatur..

Haloha..

Hari ni dang nak kongsikan bersama korang seorang blogger yang sentiasa aktif dalam melukis doodle dari pic kita sendiri.. Lepas Deeba request dari Acik, dang pun berminat plak.. Bukan apa, berminat nak tengok hasil dari pic dang plak.. Dah lama si Acik ni buat (25 Ogos 2011), sekarang baru dang berpeluang nak tunjukkan.. hihi..

Bila tengok hasilnya, teringat dang masa time diploma dulu.. Actually, dang pun pernah belajar jugak buat semua ni.. Tapi disebabkan kurang fokus (ayat coverline) hihihi, dang kurang mahir.. Lebih-lebih lagi, dengan lebih tepat dah banyak yang dang lupa dalam skill ni semua.. hahha.. 

Hasil dari coretan Acik..
Dang Intan Duka..

Jadi, kepada sesiapa nak request kat Acik ni, dialu-alukan..
Silalah..
Selamat Mencuba !!!



peace ;p

2 comments:

Tentang Kita said...

wah...cantik gak..sweet jer

Dang Intan Duka said...

tentang kita:

thanks..
cubalah plak...


peace