Tuesday, 7 June 2011

Bertambah angka lagi.. :)

Haloha... :)

hari ni dang nak berkongsi dengan semua blogger bahawa pada tanggal 7 jun 2011 ni, adalah hari ulang tahun teman dang.. salah seorangnya dang dah anggap seperti abg dan seorang lagi adalah sahabat hingga hujung nyawa.. Insya'allah.. :) 

yang pertama sekali ialah Bro Aben.. dang kenal sejak dari dang diploma dulu.. mcm mane dang kenal?? untuk pengetahuan semua, ukhwah dang terjalin dengan Bro Aben ni bila dang join 1 persatuan fasi kat puncak dulu.. dalam masa tu la, dang kenal Bro Aben ni.. korang semua mesti tertanya-tanya kenapa dang membuat entry tentang Bro Aben ni kan, padahal ramai lagi kwn-kwn dang sambut ulang tahun gak.. btl tak?? bagi yang masih belum mengenali dang, dang nak bagi tahu, Bro Aben ni adalah salah seorang yang dang respect dalam beliau memotivasikan adik2 dia dalam berpersatuan.. mcm-mcm dang belajar dari beliau.. beliau ni jugak tak lokek ilmu.. apa sahaja nak dibualkan, mesti berbaloi punya.. lepas ni, tak tahu la bila lagi dang boleh jumpa dengan Bro Aben.. sebb Bro Aben akan menjalani praktikal kat luar negara.. So, dang wish Bro Aben supaya berjaya selalu di tempat orang.. ada program lagi jangan lupa ajak dang taw..hihihi.. 

Bro Aben
inilah sahabat dang.. korang boleh panggil dia dgn nama CK.. sebab apa nama dia CK?? itu rahsia kerajaan yer.. tak dapat dang nak ckp, sbb tu semua kisah lama..haha.. dang mula kenal dia pada tanggal bulan Ogos tahun lepas.. kira baru lagi la.. tapi dang suka kawan dengan dia.. dia ni otak gila-gila.. memang anak jati perak katanya.. jd bila bercakap tu, loghat perak dia memang akan terkluar dengan baiknya..hihihi.. dia seorang yang simple.. ada pape masalah ke, nak kongsi crita ke.. dia layan je.. relaks dan cool..hahha.. dia ni pun kadang-kadang perasan macho.. sabar je la!!! hahha.. 

CK
jadi, dang ucapkan kepada kawan-kawan dang yang menyambut ulang tahun pada hari ini, 
semoga panjang umur
dimurahkan rezeki
sentiasa menjaga tingkah laku, percakapan, ibadah..


peace ;p

5 comments:

Deeba Debab said...

saya tahu knp nama dia ck. HAHA
abang aben hensem. muahaha :DD

dang intan duka said...

deba debab:

ushh!! senyap2 udah.. tu sume crita lama.. :) taw xpe..terbaek kan?? hahha

peace

azxict_system said...

terbaek..CK..haha

azxict_system said...

terbaek..CK..haha

dang intan duka said...

azxict_system:

taw xpe..
rasai kehangatannya..haha

peace