Friday, 10 June 2011

Merepek Atau Kerepek??

Haloha..
sekarang ni, tiap-tiap hari mesti dang akan jenguk Miss Bibi ni.. kalau tak jenguk, gerenti teringat-ingt.. hihihi.. sambil-sambil tu boleh mengupdate crita2 yang dang nak kongsikan.. hihihi... berbalik pada tajuk di atas, korang tahu apa beza MEREPEK dengan KEREPEK?? hihi.. dang pasti dan yakin korang taw... bila dengar lebih kurang sama je kan bunyi nya.. so, hati-hati.. jangan sampai salah dengar plak.. :)

bukan apa, tajuk entry di atas tu tak ada la berkait sangat dengan crita dang ni... dang nak kongsikan kali ni ialah dekat morib dan juga sekitar banting, memang terkenal dengan kerepek yang dari pelbagai jenis... jadi, lepas je selesai program, dah alang-alang kat morib, memang singgah la kami ke KEREPEK HOUSE... :) pemilik dia sebelah rumah je.. memang menjadi usahawan yang berjaya.. tabik spring la dang kepada usahawan melayu sekarang.. harga pun berpatutan.. memang rambang mata yer... dang beli sampai 6-7 paket kerepek.. bukan apa, nak terbangkan ke sarawak.. :)



selesai je membeli belah kerepek semua, tiba kat shah alam dah malam.. memang sesuai untuk makan malam pula.... perut pun dah berkeroncong.. apa lagi, time makan memang dang suka sangat2.. hihi.. 
menu malam tu, 
nasi putih, tomyam sotong dan telur dadar.. 
berserta air carrot susu... memang terbaek!!! :)
pada malam tu, dang menjamu selera bersama-sama Bro Aben, Bro Roe, Bro Madi, Anas dan hajar... selesai makan, Bro Aben hantar dang balik ke Batu Caves.. memang jauh perjalanan dang malam tu.. lepas ni, tak tahu lagi, dang akan berjumpa dengan mereka semua.. 







itu sahaja setakat ni...
jadi kepada sesiapa yg nak beli kerepek, beli lah di morib.. memang terbaek dari kilang... :)


peace ;p

6 comments:

Marya Hana . said...

Kerepek sepacket bak mai !

Rahmad said...

aku suka merepek sambil makan kerepek..

dang intan duka said...

marya hana:

dah langsai dah pun...hhaahah
lambt order ma..haha

peace

dang intan duka said...

rahmad:

tu yg terbaek!!
memberikan kepuasan..haha

peace

Cik Areen said...

mane kenal anas???

dang intan duka said...

cik areen:

melalui abg aben.. ngn join program..

peace