Sunday, 26 June 2011

Maaf.. Risaukan HANI.... :(

Haloha....

Sebelum tidur malam tadi, untuk meluangkan masa yang ada dang on9 FB dang... dalam secara tak langsung, dang telah mendapat 1 berita yang mengejutkan.. bukan kerana kematian tapi lebih pedih dari tu.. orang yang dang anggap sebagai teman yang boleh dang percayai telah mengkhianati dang.. dang paling pantang bila ada orang khianat dan menipu dang secara senyap... teman-teman blogger mesti peningkan sebab tak tahu crita yang sebenar.. dang nak crita pun, dang tak pasti nak kongsikan atau tak.. tapi kalau dang tak luahkan, dang yang sakit nanti... :( jadi, kalau sesiapa yang tak nak baca, dang sarankan awal-awal cepat pangkah k.. jangan terus biarkan anda membuat ketupat di sini.. TQ..

untuk perkenalan yang masih dalam usia yang muda ini, dang telah berkawan dengan seorang jejaka yang berasal dari Shah Alam... cukuplah korang semua tahu namanya Mr.D... dalam perkenalan yang singkat ni, dang merasakan aura yang boleh membuatkan dang dan dia akan kekal lama.. tapi dang tetap takut sebab kalau dang mula rapat dengan seseorang, pasti akan ada pihak ketiga yang akan mendampingi.. untuk dipendekkan crita, apa yang dang takutkan selama ni ternyata telah jadi.... dalam perhubungan dang bersama Mr.D, datang seorang gadis, CMS yang hadirkan diri dalam hidup Mr.D.. bila dang dapat tahu, memang sakit tapi dang anggap masih lagi dalam keadaan terkawal sebab dang tak ada bukti yang kukuh.. bila dang bertanyakan kepada Mr.D, pasti dia menyatakan hanya kawan je... dang terima sebab dang pasti akan dapat tangkap jugak kalau orang yang menipu.. sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua.. begitu juga la Mr.D... akhirnya malam tadi, kesahihan perhubungan Mr.D bersama CMS telah wujud.. memang sakit untuk dang trima tapi nak buat macam mana... berserah memang dah dang buatkan tapi perasaan BENCI pada lelaki telah meluap-luap dalam diri dang... dang tak marah kalau Mr.D mengaku secara terang kepada dang dan jujur dengan dengan dang, tapi yang dang tak boleh trima 

KENAPA TAK BERTERUS TERANG ????????????

 itu yang membuatkan dang 

TERAMAT MARAH !! 
SAKIT HATI !!! 
KECEWA !!!!

bukan sekali hal ni jadi kepada dang, tapi dah menjadi titik noktah hidup dang bila berpasangan... dang paling KO dalam bab perhubungan ini.. tak tahu lah kenapa.. tapi dah jadi macam BADI plak... sekarang ni cukuplah perhubungan dang bersama Mr.D.. tamat di sini....  

dalam mood yang begitu tertekan, dang kongsikan dekat teman dang yang sanggup susah dan senang bersama dang... iaitu HANI... semua masalah ni, dia tahu dari awl sampai the end.. tapi, dang rasa bersalah sangat sebab dang dah buatkan hani susah hati.. bukan la dang nak buat dia risau, tapi dang tak ada tempat nak luahkan apa yang dang rasakan.. semua maki-makian dan perkataan pape lagi bila marah, semua hani terima.. tak pasal-pasal kawan dang kena tabur dengan dang disebabkan seseorang yang bernama LELAKI...

kepada HANI, dang minta maaf yer.. bukan apa, dang tak ada niat pun nak buat macam tu.. pape pun trima kasih sebab sudi temankan dang bila dang perlukan seseorang... hani banyak membantu dang dalam nasihat.. dang sekarang dah ok sikit sbb adanya sokongan hani dekat dang... bukan la dang tak mahu kongsikan bersama keluarga, tapi dang rasakan tak manis plak bila nak critakan tentang ni dekat mak dang.. tak nak mak dang risau je.. itu la objektif utama.. bila ada kwn yang boleh menenangkan kita, dang dah cukup rasa bertuah... :)

" THANKS HANI........................ "


hani..
teman semasa susah dan senang...

mood: terkilan + benci........




peace ;(

3 comments:

Deeba Debab said...

chill bebeh :D

dang intan duka said...

deeba debab:

orait.. :)


peace

Hani Yusra said...

ak bru bce ni..hehe..xpe wei kdg2 kte luahkn ngn maki hamun pn..yg pntg kte stil syg dri kte..ak pn syg ko..hehe