Thursday 23 June 2011

Sirih Pulang Ke Gagang Siri III (Final day)

Haloha teman-teman blogger.. :)

kini, dang nak kongsikan hari-hari terakhir dang dalam program SPKG kali ni... walaupun program berlangsung hanya 3 hari 2 malam,tapi bagi dang banyak lagi dang nak kongsikan dengan adik-adik ni.. myb dalam kesuntukkan masa ni, kita akan berjumpa lagi pada masa yang lain... :) bukan setakat antara adik-adik je, tapi antara fasi juga.. banyak dang belajar dan berkongsi dengan semua yang terlibat..

untuk hari terakhir ni, adik-adik hanya berkongsi pengalaman dengan fasi-fasi dan begitu juga sebaliknya... sesi soal jawab banyak dibuat untuk lebih clear kan mana yang tersimpul.. selain tu, surat cinta juga dibuat.. teman-teman blogger jangan salah sangka taw, ni bukan la surat cinta yang biasa-biasa tapi surat dari adik-adik untuk akak dan abg fasi dorang.. bukan untuk memuji tapi lebih kepada komen dan pandangan untuk mempertingkatkan lagi cara fasi itu sendri.. dang juga tidak terkecuali... kita ni kan hanyalah manusia biasa jadi penting untuk orang lain menegur salah kita.. btl tak?? 

dalam surat yang dang dapat, adik-adik ni cakap dari segi untuk perbaiki lagi, dang ni tegas... perlu relaks dan gila-gila sikit.. untuk yang mantain kan, dang ni talkative dan banyak crita yang dikongsikan... dang ambil ni semua untuk diri dang.. terima kasih kepada adik-adik yang sudi menerima nasihat dan saling memberikan pandangan untuk akak dan abg semua... kepada Amir, teman dang dalam menjadi fasi berkumpulan, terima kasih juga diucapkan sebab dari pengalaman amir, dang juga banyak menimba ilmu... pengalaman hidup juga banyak membantu... :)



kena denda tetap kena kalau buat salah..


group dang dan amir....


bergambar kenangan bersama adik-adik....

kepada fasi-fasi sekalian, jika ada salah dan silap dang sepanjang program ni berlangsung, dang minta maaf yer... terima kasih sebab banyak berkongsi dan memberikan kerjasama antara satu sama lain...

" Sayang korang semua.................... "

ada rezeki, kita akan berjumpa lagi pada program akan datang... Insyaallah..



peace ;p

No comments: