Thursday, 9 June 2011

Walah walah walahhhh (final day)

Haloha.. 

dang harap semua blogger-blogger berada dalam keadaan sihat.. :) hari ni, dang nak habiskan pengalaman dang untuk hari yang terakhir di Morib.. hari yang terakhir, adik-adik SEMESTI telah melakukan aktiviti Mud  Tracking.. macam mana tu?? kalau nak tahu, adik-adik ni kena melalui jalan berlumpur iaitu di kawasan paya bakau.. seterusnya akan menembusi ke Pantai Morib.. mencabarkan??? dang dan hajar menjadi kepala dalam mengetuai adik-adik lelaki untuk kali ni.. dalam paya bakau tu, memang susah nak jalan.. dan pengalaman group lelaki tertinggal di belakang memang mencabar dibuatnya.. mana tak nya, dang dan hajar hanya ada petunjuk dari dahan-dahan patah je untuk tahu laluan yang dijalan.. memang berdebar pun ada.. tapi berkat adik-adik ni punya semangat yang dang dan hajar dah serap, kitaorang terus melangkah.. Akhirnya, sampai jugak ke destinasi yang dituju.... :) selepas tu apa lagi, terus terjun pantai la adik-adik ni.. tak mau crita pnjg lagi, jom klik2 kat bawah ni je terus.. hihihi



si Anas ni, boleh plak injured..
adik-adik ok je.. hihihi


ni pasukan tangkap belangkas..
memang senang didapati dan dorang memang berani...hoho




si Fikri tengah menceritakan serba sdikit tentang pantai Morib
dan kegiatan yang dilakukan di sini dekat adik-adik..
 fantacy 7 group

Ben 10 group

Turkey group

slumbers teenager group
sori, dang tak ingt nama plak.. huhu

thunder bold group

just 4 fun group


freeworld group


fasi-fasi yang follow mud tracking ni..
anas, dang, fikri, abr roe, hajar
seterusnya, tibalah majlis penutup untuk program ni.. 
semua cikgu-cikgu dari SEMESTI hadir lebih kurang dalam 20 orang cikgu.. termasuklah guru penolong kanan, guru ko-ku, dan tak lupa juga pengetua.. :)



penghulu.. Zhafran dr turkey group

barisan cikgu yang hadir.. :)

fasi-fasi bergambar bersama ketua kumpulan.. :)

dang bersama slumbers teenagers..
iaitu group yang dang lead.. dapat naib johan taw.. :)

candid time..
terbaek!!! :)

jadi, itulah pengalaman yang dang dapat kongsikan selama 3 hari 2 malam dang berkampung bersama-sama adik-adik dari SEMESTI kat Morib.. pengalaman memang tak dapat dilupakan.. bukan senang untuk mendapatkannya kan?? walaubagaimanapun, dang masih lagi belajar dalam bidang kefasilitatoran ni.. bukan apa, ni adalah salah satu passion dang yang dang inginkan..:)


peace ;p







3 comments:

Freaky said...

wahh bestnyee aktiviti

dang intan duka said...

freaky:

hihihihi...boleh tahan..
nanti buat la aktiviti kat sana..

peace

aina zatie said...

yg biru tu G6 la..huhu.. x ingt.. like a g6 ! like a g6 ! hihi.