Tuesday, 14 June 2011

Nasib baik TIPAH... kalau tak!!!!

Haloha.... :)

hari ni mood kurang baik.. boleh lah dikatakan suam-suam kuku je la.. 

KENAPA?? 

ni semua gara-gara TIPAH tertipu tu... Tipah baik punya landing dekat sebelah pasu mak dang... suruh tipah turun, degil plak.. xmau turun.. dah bawa turun, tup tup naik balik.. last2 dang mengalah.. biar je la tipah dekat atas tu.. baring2 je... tgh dok kusyuk melayan FB...........................

PPPPPPRRRRRRAAAAAAAAANNNNNNGGGGG!!!!!!!

pasu SARAWAK mak dang pecah berkecai.. mak aih!!! angin betul dang dibuatnya.. nak marah, memang nampak plik.. dh kata nama nya binatang, jadi memang la tak bleh fikir.. 

jadi, trima je la.. kemas mana yg patut... mak dang kat sarawak ni, tak tahu lagi kes ni.. adoi.. pening kpala di buatnya.. huhuhu


peace;p


p/s: TIPAH adalah kucing kepada Dibah, adik dang no 3..
penjaga sementara, Yon dan dang.. :(

4 comments:

Rahmad said...

tipah tertipu tipu tertipah..

dang intan duka said...

rahmad:

hihihihi.... :)

ASZ said...

tu namanya nak suh mak did beli lagi banyak pasu sarawak..hihihi...

dang intan duka said...

kak asz:

myb kot..tipah tu memang..
ngada2..
hahhaha

peace