Tuesday, 7 June 2011

Salah masuk ker??

Haloha.. 

kalau blogger-blogger mengikuti dang dari 1st entry sampai ke hari ni, mesti kwn-kwn tahu kan yang dang ada hutang entry dengan kwn-kwn semua.. btl tak?? entry apa?? entry tentang kenapa dang turun shah alam tu.. ingat lagi tak?? kalau tak ingat, skng dang akan ingatkan balik pada kwn-kwn semua.. hihihi.. 

walaupun crita yang dang nak kongsikan ni dah 2 minggu berlalu, kalau tak silap dang la.. tapi dang tetap nak kongsikan juga.. bukan apa, tu adalah hobi dan aktiviti dang untuk mengisi masa lapang.. :) dalam kepayahan turun dari melaka, dang dah check in dekat Momo Nursery (panggilan untuk rumah kak zura)..hihih.. bukan apa, esoknya dang akan berangkat ke shah alam sebelum bergerak ke Morib.. jadi nak diringkaskan, tibalah hari dang ke shah alam.. dang pergi sorang diri je.. dalam komuter tu, dang masuk la 1 gerabak ni.. nak masuk apa lagi kan... hohoho.. stiap stesen yang berhenti, dang tgk semuanya penumpang lelaki je.. pada mulanya tak ada la pelik lagi.. tapi bila dah 3-4 stesen, semua penumpang lelaki mana tak cuak dang.. tapi dang mantain cool je.. wat mcm tak salah pape... tp dalam hati, hanya Allah je la yang tahu... dang harap sangat sampai cepat.. tp lambat gak sbb dalam gerabak yang dang naik tu, bumbung boleh plak bocor.. mak aih!! memang meleleh la air.. time tu lak hujan, memang terbaek la kan.. setiap stesen, mesti ada yang masuk untuk mop lantai komuter tu.. tapi masalah tu tak lama, sbb semua tu di atasi dengan cepat.. :) dalam masa yang sama, dang buat muka selamba jer... nak kata salah naik, tak mungkin.. tapi sebelah kiri kanan, depan semua nya penumpang lelaki... huhu.. nasib baik la tak ada pape jadi.. hoho.. bila sampai je kat stesen shah alam, dang tgk rupa-rupanya gerabak dang tu ialah gerabak yang terakhir.. memang tak ramai la penumpang perempuan yang akan masuk.. bukan tak ramai, tak ada langsung.. melainkan dang sorang.. hahha.. kluar je buat muka baik punya.. hahah.. dalam hati, memang lawak.. sebab semua orang pndang dang.. sebab pelik.. dang hiraukan je.. asalkan dang ok.. hahhah..

muka serius dang dalam komuter...
untuk mengelakkan dari di tegur oleh penumpang lelaki.. ok tak?? hahaha
sampai je terus Bro Aben ambil dang bersama-sama hajar, Bro Roe, dan Anas untuk ke Morib... untuk apa??? tu kena la tunggu entry yang selanjutnya...hihi... sampai je kat Morib, sementara tunggu abg-abg semua solat jumaat, dang dan hajar pun lepak kat kedai makan yang ada kat pantai Morib ni.. memang nyaman je dengan angin sepoi-sepoi bahasa walaupun tgh panas membahang..hihihi.. 

hajar.. :)

dang.. ;p



mau tahu kenapa dang dan kawan-kawan ke MORIB??

............  bersambung  ..........



peace ;p

2 comments:

Freaky said...

haha apsal serius sangat muka masa bergambar :P

dang intan duka said...

freaky:

time tu ada org..malu la dang..
sah2 naek lak gerabak laki..mau sume org pndg kang..hahah

peace