Wednesday 29 June 2011

Insurans.. Penting!!

Haloha.. :)

Kisah sedih, dang tak nak fikir lagi.. sekarang masa untuk teruskan hidup bersama orang yang sayang kita... Itu penting dalam kehidupan.. kepada orang yang tak sayang kita, abaikan je orang tu.. rasa memang kejam, tapi tak salah kan sekali skala jadi kejam... hahhaahaha..

Kita stop dari buka balik kisah sedih-sedih ni.. sekarang nak crita yg happy2 jer.. betul tak?? :) Hari ini, dang ikut mak pergi ke AIA.. untuk apa?? mcm la korang semua tak tahu, untuk bayar insurans adik-adik dang.. bukan apa, berbalik pada tajuk entry kali ni, insurans memang penting.. jadi, kepada sesiapa yang tak ada lagi insurans, cepat-cepat la pergi apply.. bukan apa, ni untuk masa depan jugak.. lebih baik bersiap sedia dari dah terduduk dengan masalah kan.. apa salahnya, duet yang lebih-lebih tu bayar insurans lagi bagus dari membazir tak tentu arah.. hohoho...

bukan apa, masa dang temankan mak dang pergi bayar tu, mak dang ada bertanyakan tentang insurans ni semua.. alang-alang nak cek baki, tanya la bila matang semua.... ingt manusia je ada matang-matang ni, insurans pun ada gak taw.. bila dah dengar semua penjelasan pihak AIA, memang penting insurans ni.. lepas tu, bukan senang-senang nak keluar, memang tak salah bila nak keluarkan tapi bila difikirkan balik, rasa sayang tu.... bagi dang, biar sampai beranak pinak baru best... ini semua diperlukan bila masa kita tua atau ada hal-hal kecemasan.... :) 



peace ;p 

No comments: