Sunday, 26 June 2011

Tiba Jua.. :)

Haloha... :)

Hari ni baru dang berkesempatan untuk berkongsi bagaimana perjalanan dang dari melaka sehingga ke Sarawak... memang 1 perjalanan yang memenatkan sehingga dang boleh naik pitam la di buatnya.. huhuhu.. dari melaka, dang dah bergerak ke TBS untuk pergi ke selayang.. bukan apa, dari selayang pak uda dan mak uda dang akan menghantar dang ke LCCT... aik?? buat apa dang ke sana?? pergi mana lagi, kan nak terbang ke sarawak..hihihi.. nak dipendekkan cerita, dang sampai ke LCCT dalam pkul 7 lebih jugak...bukan pagi tetapi malam taw 1st time pergi sana memang sesat jugak dang kat dalam tu.. dah mcm Explorece.. bila di ingtkan balik, kelakar pun ada.. hahahaah..


dengan berkat doa kawan-kawan, dang dah selamat sampai ke sarawak dengan baik... trima kasih kepada kawan-kawan yang mendoakan keselamatan dang.. :) hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya.. sampai kat lapangan terbang kuching, tepat pukul 12 pagi... keluarga dang la yang menyambut ketibaan dang... hihi.. lepas tu trus pergi isi perut kat kedai mamak.. apa lagi, mee goreng mamak menjadi santapan dang.. :)

tiket penerbangan dang..... :)

dah sampai kem, apa lagi terus di buai mimpi indah la kan... orang ckp kat bila kita kat tempat baru, susah mahu tidur kan.. tapi tidak dang... tetap tidur dengan nyenyak.. hahahha



peace ;p

2 comments:

GreeN AppLE said...

welcome to srwak..hehe =)

green study kt srwk gak... ;p

dang intan duka said...

green apple:

thanks.. :)
wah..good luck taw....


peace