Saturday, 4 June 2011

Sudah Terjawab!! :)

Haloha!!!! :)

Kini sudah selesai rancangan Akademi Fantasia 9.. dalam diam-diam seramai 4 orang peserta akan ke final musim ni.. jd, dang ucapkan tahniah dan semoga berjaya kepada semua yang berjaya melayakkan kaki ke peringkat final.. sapa lagi kan kalau bukan 
FINA, HAZAMA, LENA dan AZRI... :) 

kepada ERUL, dang ucapkan jangan putus asa dan sentiasa think +ve.. sebab ambillah contoh mcm Aizat dlu.. keluar awal tapi akhirnya sekarang dah berjaya sehingga menjadi seorang penyanyi yang berkaliber.. myb Erul pun akan jd mcm tu jugak kan.. :) GOOD LUCK ERUL!!!!!!!

di sini, selain dang nak berkongsi siapa yang sudah layak ke final... tapi ingin memberi sedikit pendapat tentang bagaimana mengumumkan peserta yang akan ke final.. dang bukanlah orang yang pakar dalam hal ni, tapi ini hanya sekadar pendapat dari aspek penonton... Sepatutnya pengacara perlulah bg tahu awal2 tntg tulisan di dalam kad yang ada di beg tu ada 2 warna iaitu warna biru dan merah.. bukan apa, memang la nak buat kejutan tapi bila di fikirkan balik, memang tersentap la bila nama diumumkan akan terkeluar bila tgk nama sebelumnya dah masuk ke peringkat final.. siap buat sujud syukur bila anggap dah masuk ke final.. alih2, bukan ke final tapi terkeluar terus... hurm...... rancangan ni kan selalu bermain dalam aspek dalaman jadi, kurang elok lah bila dilakukan sedemikian.. siapa yang setuju dengan dang..ok la.. kepada yang tak setuju, dang harap jangan plak ambil hati dengan apa yang dang coretkan ni.. 

ok la... tu je yang dang nak kongsikan before masuk tidur.. 


peace ;p

4 comments:

Freaky said...

freaky hanya tgk siti nurhaliza yang cantik je buat show td. hahaha

Siti Nurhaliza Makin Cantik

Deeba Debab said...

erul xpatut keluar. saya sayang dia.
jual sayur <3 HAHA

dang intan duka said...

freaky:

lelaki memang mcm tu..hihih
sk tgk pd yg cantik :)

peace

dang intan duka said...

deeba debab:

bukan ke suka hazama?? ooppss!!
hahha

peace