Saturday 23 July 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF.. AKU UMPAMA !!

Haloha.. :)

untuk menjanakan idea kreatif ?? jom join segmen ni... hihi



dang menggambarkan diri dang sebagai GUNUNG BERAPI.. sebab dang seorang blogger yang sentiasa diam, nampak tenang dan banyak memerhati.. pada masa yang sama jika ada apa-apa isu yang tak kena, dang juga bukan seorang yang mudah untuk di hentam atau menghentam.. tanya terus kepada dang, jangan tanya kepada orang yang tak sepatutnya atau mendengar dari sumber-sumber yang tak betul.. selidik dulu... hoho.. jadi, jangan cari masalah dengan dang.. hoho.. kalau tak nak tengok dang meletup macam GUNUNG BERAPI tu.. hihi.. lawka je la..


peace ;p






10 comments:

saya cello191 said...

diam2 mbakar..^^

singgah dr blog en ben...

Marya Hana said...

aku rase aku penah tgk kau mcm gunung berapi. satu mase praktikal dulu.
dua, masa meeting short film part 6.. pasal kak p** tu. last2 kite kena pujuk dia. HAHA.

cik gege said...

opss... jgn meletup tiba-tiba.. bg sy larikkk dulu....=)

Unknown said...

eee takutnya..salam kenal dari bro ahmad

http://www.trioseposen.com/2011/07/aku-seorang-blogger-umpama.html

Kaki Wayang said...

terjahan dari blog Betol-betol Hangat disitewww

http://informations-the.blogspot.com/2011/07/betol-betol-hangat-ben-ashaari-cari_23.html

Dang Intan Duka said...

zaeimah ismail:

membakar pun bila perlu je..
tgk pd keadaan..hhiihi

peace

Dang Intan Duka said...

marya hana:

hahhha
time praktikal dulu sbb kena hentam, jd aku tgk kan kebenaran..memang prr kena jd gunung berapi..haha

time short film dlu, bru sikit je tu..haha

peace

Dang Intan Duka said...

cik gege:

dang meletop bila ada hal je..
klu tak, diam seribu bahasa..hhoho


peace

Dang Intan Duka said...

bro ahmad:

jgn takut.. relaks udah..
salam kenal dr dang gak..


peace

Dang Intan Duka said...

kaki wayang:

wah.... terharu..hohoh


peace