Tuesday, 26 July 2011

The New MR.BIBI..

Haloha.. :)

Selamat petang dang ucapkan kepada semua teman blogger.. semoga korang semua sihat sejahtera yer.. hihi.. kepada yang bekerja, mantapkan kualiti kerja tu.. dan yang duduk rumah 24 jam macam dang ni, ringan-ringankan tulang.. hahaha.. ringan ker ?? ooppsss !!! hoho

untuk hari ni, dang nak mengucapkan TERIMA KASIH kepada semua yang sudi mengkritik Mr.Bibi dang yang tak seberapa ni.. banyak yang dang ambil perhatian untuk memantopkan Mr.Bibi ni.. dengan kerjasama yang diberikan oleh adik dang, DEEBA malam tadi, kitaorang dah bertungkus lumus untuk membuat perubahan yang sepatutnya... ni sajalah yang termampu dang lakukan.. :) dang harap, dengan perubahan kecil ni, membuatkan kawan-kawan selesa berkunjung di Mr.Bibi dang.. hihi

sebagai salah seorang yang dikritik hebat, dang ambil kritikan tu untuk menjadi lebih baik.. untuk menaikkan taraf blog dang.. hoho.. ini juga penting kalau kita tengok balik di dalam kehidupan.. perubahan yang kecil pun pasti akan memberikan kesan yang mendalam kepada sesuatu benda.. tu baru kecil, kalau perubahan yang besar macam mana plak ??? so, pandai-pandailah korang fikirkan... 

tiada kaitan dengan entry.. :)
Buah cempedak diluar pagar,
Ambil galah tolong tunjukkan,
Dang budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan....


peace ;p

8 comments:

Nizam Ijam said...

selamat berblog :)


” Nizam Ijam Dot Com”

haslinda said...

nice2... comey dah... hehe :)
keep blogging ye >.<

Deeba Debab said...

hasil titik peluh sambil belajar bahasa iban :D

Dang Intan Duka said...

nizam ijam:

thanks.. u too... :)

peace

Dang Intan Duka said...

haslinda:

hoho..
baek..thanks sbb support aku gak..:P

peace

Dang Intan Duka said...

deeba debab:

taw xpe..
memang terbaek la.. hoho

peace

abglan said...

Bagus le kalau sentiasa positif camnie, smoga M. BIBI disukai ramai :)

Dang Intan Duka said...

abglan:

insyaallah..
thanks bro..

peace