Sunday 3 July 2011

Hi-Tea, BAKAT.. :)

Haloha.. :)

semalam dang berkesempatan untuk mengikuti mak dang pergi ke Hotel Penview, Sarawak untuk jamuan Hi-Tea yang telah dianjurkan oleh BAKAT 1 Rejimen KPTD.. Hi-Tea ni diadakan untuk majlis tahunan BAKAT.. jadi, ada rezeki lebih, majlis ni di buat di hotel.. secara keseluruhan, majlis boleh tahan je la.. bukan grand sangat, dan juga bukan biasa.. dalam erti kata yang senang, 5/10.. :) tapi dang tetap ucapkan syabas kepada ajk yang menganjurkan majlis ni... dang tahu untuk menjalankan majlis yang macam ni, memang perlukan persiapan yang sangat telus..

Majlis kali ni dimulakan dengan ketibaan Pengerusi BAKAT, auntie Ani... kemudian bacaan doa., seperti biasa dalam setiap majllis.. kemudian ada la beberapa aktiviti yang dijalankan.. aktiviti yang tak akan tinggal ialah karoeke.. jadi, beberapa bakat telah ditemui.. so, kepada sesiapa yang mencari penyanyi macam kilauan emas tu, boleh la roger-roger dang yer.. hihih.. pape pun, semua ahli BAKAT yang hadir memang sporting-sporting.. cayalah!!! :) untuk pengetahuan semua, dang sebenarnya tak terlibat pun tapi bila mak ajak dang dan adik-adik dang join, dang ikut jer.. bukan apa, malu gak nak join dengan ahli-ahli BAKAT ni sebab semuanya ialah terdiri dari mak-mak orang... huhu.. tapi bila, kawan masa kecil dang pun join, mimi dan fifi iaitu anak kepada auntie Ani, tu yg dang on jer.. kiranya dang berlima je la yg wakil anak-anak.. hihihi.. Jadi, tema kali ini ialah biru putih.. :)


Group 1 terdiri dari mak dang membuat persembahan..
dgn lagu Gadis dan Bunga.. :)
Group 2.. :)
Mak dang yang duduk num 2 dari kiri..
Group 3
Group 4
 selepas persembahan dari setiap kumpulan, seterusnya beralih kepada pakaian mengikut tema... 
ada 3 calon yang tersenarai pendek... :)

mana 1 pilihan Juri?? hihihi
 inilah pemenangnya.... :)


acara kemuncak yang terakhir... PONCO-PONCO..
 seperti biasa, kalau tak ada sesi bergambar bukan dang namanya.. jadi untuk buat kenangan, dang tak lepaskan pluang untuk bergambar bersama dengan teman dang time kecil.. kenapa dang cakap macam tu?? sebabnya dulu auntie Ani ni, iaitu pengerusi BAKAT sekarang merangkap mak kepada mimi dan fifi pernah menjaga dang time dang sekolah tadika dulu.. :)

dang dan fifi... teman kecik-kecik... 


asyraaf, deeba, dang dan mak.. :)
itulah majlis yang serba ringkas yang dang ikuti time dang ada dekat sarawak ni.. bukan apa, dah lama tak join Hi-Tea.. ni dapat join, dekat sarawak plak tu... memang berlainan sungguh masakannya.. 


peace ;p

No comments: